j.0x00n

/ >>blog / >>Return home

Email: j@0x00n.com 🔗 / 📋, Instagram 🔗, discord 📋 , cameronjay.eth 📋


Intenzioni di l'artista.

Per piacè nutate chì stu post hè statu traduttu da l'inglese è pò esse micca una rapprisintazioni cumpletamente precisa di u testu originale in a forma attuale. A traduzzione hè furnita solu per scopi informativi, è ùn possu micca guarantisci l'accuratezza o a completezza di a traduzzione. Aghju cunsigliatu à i lettori per esse pazienti in quantu à a traduzzione in questu post. Cù amore da ghjugnu.

L'altru ghjornu un meiu seguitore vulia leghje è capisce u mo scopu artisticu. Ùn aghju micca scrittu unu. Allora quì hè cù questi dumande basi. Hè statu un bellu suggerimentu per fà un pocu di riflessione - Grazie!

Chì ghjè u scopu di u vostru arte?

A mo opera d'arte hè multidimensionale in uni pochi di manere; ci sò sempre frammenti è riflessioni di e mo lotte, ci hè a realità sempre presente di l’inutilità di l’esistenza chì si alterna à a brama di u scopu, ci hè una oscillazione simbiotica trà a speranza è a disperazione, l’amore è l’odiu. Hè una chjama di u sacru è u prufanu, à a natura paradossale di a vita, l'eleganza è l'orrore chì residenu in ognunu di noi.

Aghju intesu chì a mo opera d'arte stabilisce un dialogu cù u silenziu, navigendu in quelli corridori di l'emozione, è scopre e reazioni più prufonde à l'esperienza. U mo scopu ùn hè micca necessariamente di creà un significatu o di scopre i mudelli nascosti chì sò sottumessi à i nostri sentimenti, ma di (sinceramente) visu direttamente à noi stessi.

Chì dice questu di voi cum'è artista?

Ddu specchiu di u mo esse, una espressione frattalizata di sè stessu, una manifestazione di u mo ambiente, una interazzione trà l'emozioni in u quale esisto. Hè tistimunianza di e forze chì mi guidanu, a tutalità di qualcosa al di là di mè stessu. Un riflessu di e cuntradizioni chì stanu in a luce è l'ombra cunvivendu in una danza dilicata, rompendu i nostri significati binari impregnati di lingua.

Cù questu in mente, certe volte, sò u sughjettu è l'ughjettu di u mo travagliu è solu un participante in u prucessu di creazione. Se qualcosa ùn parla micca à a ricerca di l'autocomprensione per tutti, ùn aghju micca creatu nunda.

Chì ti mantene motivatu?

L'impulsu per a creazione in corso hè cumplessu in a somma di e so forze, una intricata rete d'ispirazione chì si intreccia - quasi sempre cumpiendu cum'è u subtextu in u mo travagliu - cù filamenti di a mo esistenza in una espressione vibrante di l'artificiale è di u vissutu. sperienza. Hè un desideriu fallimentu di cunnetta cù u divinu, per fallu cortu in trasmutà u caosu di l'esistenza in un edifiziu cristallino di bellezza è significatu. Questa ambizione hè troppu grande per a mo vita. Per ghjunghje à a perfezione, per dì u minimu, hè unu di i grandi motivatori.

Ma quella mutivazione nasce da un sensu prufondu di rispunsabilità, una chjama chì eccu in a mo ànima, incita à creà ancu quandu ùn ci hè più gioia per dà. L'arte ùn pò esse limitatu à mè cum'è un hobby o una professione. Hè una passione. Ùn pò ancu mai esse una diversione divertente, ma solu una vocazione sacra chì ùn esige nunda di menu di dedicazione è impegnu tutale.

Ùn sò micca guidatu da a ricerca di fama o furtuna, piuttostu da u desideriu di cunnette cù l'altri à u livellu più prufondu. U ponte di u distaccu chì a lingua ci hà separatu per truvà qualcosa in tuttu. Qualcosa in a linea chì pò esse qualificata cum'è "altru".

Chì ghjè a vostra storia artistica ?

Mi sò dettu a mo storia cum'è una persona hè un viaghju interessante attraversu i varii estremi di a vita. In ultimamente, quelli fundamenti trà l'amore è a viulenza anu da purtà à una strada di abbandunà u significatu è poi di ritornu versu a ricustruzzione di tali. In ogni casu, forse delineà una storia di i mo movimenti è emozioni in questa strada di vita ùn hè micca u megliu modu per risponde à questu.

Piuttostu, cum'è questu hè un appellu à capiscenu chì m'hà pigliatu da l'abissu di u nihilismu à solu cunnosce mè stessu è l'altri. U mo artu hè un ode à questu, un pean à a vulintà chì ci tira in avanti malgradu u pesu sfrattu di un universu chì pare andà finu à punisce e nostre lotte più sincere.

A mo storia hè di perseveranza, determinazione è perseveranza per affruntà e probabilità. L'alti è i bassi di l'esperienza, u putere è e limitazioni di i nostri mondi creati per ghjunghje à qualcosa più grande.

Chì dumande sò spessu dumandatu nantu à u vostru travagliu?

A maiò parte di e dumande nantu à u mo travagliu sò diverse cum'è l'esperienza umana; assai fili di cunversazione è dumande sò qualchì volta simplici curiosità chì riflettenu l'interazzione trà l'emozioni, l'intellettu è l'estetica.

A ghjente vole sapè l'intenzione daretu à u mo arte; volenu sapè ciò ch'e aghju avutu per capisce a forza chì anima ogni colpu di pennellata o tastu di u teclatu, da pixel à stanza.

Si dumandanu nantu à i temi, i mutivi, u simbolicu è e rapprisintazioni chì passanu in u travagliu. A lotta trà a speranza, a disperazione, a vita è a morte. Per capisce u prucessu criativu. Ùn mi importa micca di sparte sti aspetti.

Quale hè u vostru audience?

U mo publicu hè internaziunale è una cumunità incredibilmente diversa, un mosaicu di persone chì riflette una immensità di sperienza. Sò cercatori di a verità; in quantu, vedenu quantu hè un gestu inutile è inutile chì cerca l'ughjettività. Sò pellegrini in un viaghju à traversu u labirintu di a vita, abbracciandu a cundizione umana à a massima misura per spiegà è osare à amare in faccia di cori disgraziati.

Paradossale ch’ella pare, u mo arte nasce d’una filusufia chì vede l’universu cum’è un viotu friddu è indifferente, una distesa vasta è senza significatu chì ùn cura nunda di e nostre gioie o di i nostri dolori. A maiò parte di u mo audience vede ancu questu u casu. Eppuru, ùn sò ancu per truvà altrimenti per quelli chì si fermanu, chì in l'attu di creazione, o di l'osservazione, vedemu qualcosa di più grande, unu oltre à u mondu custruitu è immateriale, cù limitazioni di qualcosa di più bella è dolorosa. in u fisicu.

Cum'è di fronte à u nihilismu, pudemu ancu ghjunghje à quellu « calcosa di più » chì parla à i brami più prufondi. È cusì, sopra tuttu questu, aghju creatu per queste persone. Aghju fattu opere di bellezza è di significatu per quelli chì vedenu qualcosa chì ùn possu micca capisce, ma si sentu prufonda in i mo osse.

È cusì, quandu a ghjente mi dumanda à quale hè u mo artu, quale hè u mo publicu, ùn possu micca dà una risposta cumpleta leggibile è coherente - cum'è in u serviziu di Diu.