j.0x00n

/ >>blog / >>Return home

Email: j@0x00n.com 🔗 / 📋, Instagram 🔗, discord 📋 , cameronjay.eth 📋


Perchè hè improbabile di vende u mo arte.

Per piacè nutate chì stu post hè statu traduttu da l'inglese è pò esse micca una rapprisintazioni cumpletamente precisa di u testu originale in a forma attuale. A traduzzione hè furnita solu per scopi informativi, è ùn possu micca guarantisci l'accuratezza o a completezza di a traduzzione. Aghju cunsigliatu à i lettori per esse pazienti in quantu à a traduzzione in questu post. Cù amore da ghjugnu.

Aghju fattu a decisione cuscente di ùn vende micca u mo travagliu. Sta decisione pò pare micca inusual, ma vecu chì ci sò parechje ragioni per chì vende u mo travagliu pò esse preghjudiziu micca solu per u mo prucessu artisticu, ma ancu per l'opera d'arte stessa.

Aghju forte credenze, cum'è l'influenza è a prumessa di soldi, corromperà u mo travagliu senza fine s'ellu hè capaci, è hè assai improbabile chì mai truvà un cullizzioni adattatu, è infine, a crede chì tutti l'arti valenu assai, assai più cà soldi.

"Lacu di Fiori" - (Sep. 2022)

E parolle sopra ponu suggerisce chì crede in "arti per l'arte" o "l'art pour l'art" - ùn aghju micca. È ùn predicaraghju micca cumu a creazione di l'arte deve esse guidata solu da una passione autoreferenziale è micca da u desideriu di guadagnà finanziariu. Invece, fate cum'è vo vulete; questu hè u mo ragiunamentu è cumu mi sentu.

Per elaburà nantu à e mo credenze. Ùn sò micca una persona pura in tuttu. Ma per mè, a creazione d'arte hè quant'è un attu sacru. Ùn possu micca tain un prucessu assai persunale cù a ricerca di monetizazione, è pare chì porta à una ristretta incessante di creazione. U modu faciule per osservà questu in u nostru tempu, avà, hè in u fattu chì avemu una parolla chjamata "cuntenutu". Facemu l'errore di sparte u nostru arti cum'è tali, è l'arti ùn hè micca cuntenutu.

A trappula chì mi vecu potenzialmente falà hè una di "ottimisazione" per u cunsumu di massa. Stu mudellu hè sottumessu è diventa più prevalenti in ogni parte di u prucessu di creazione oghje. Aghju cascatu in questu per un tempu cù a produzzione di opere d'arte "quotidiana". U "successu" di u quale ùn era nunda chè churn, senza sensu veru è sinceru. Hè simpricimenti un prucessu gratificante è sub-sforzu di culunizà l'attenzione di l'individui di un "audience", mascheratu daretu à l'interessi di guadagnà di a cumpagnia. Cumpete è cumbatte per questa attenzione cù altri artisti - i vostri fratelli. È ùn avete micca ricumpinsatu in nunda, ma scrapes per a vendita: uni pochi di piace in più, uni pochi di seguitori extra. "Creà" per u cunsumu hè ciò chì aghju disperatu bisognu di vultà a mo spalle.

U gran numaru è a prumessa di dollari ùn importa micca quandu site mortu. È aghju avutu chì a liberazione di sta mente hè un gran pesu chì sguassate e spalle.

U grande effettu di riduzzione di e persone in un numeru di seguitori gamificati annulla ancu a pussibilità di creà una cunnessione significativa à qualsiasi opera d'arte per i motivi sopra.

In listessu modu, ùn vogliu micca cascà in u sensu chì nunda nantu à a tela ùn importa ancu. Ci vole à ghjunghje à u puntu induve u nome di l'autore ferma a parte più significativa di l'opera d'arte (forse mancu l'opera d'arte stessu, solu un ogettu nulu cù una associazione di nomi ?), interamente per a transazzione monetaria ?

Stu sintimu chì e social media, oghje per mè è l'audienza, ùn hè micca assai più cà un locu di transazzione per nunda di più chè uni pochi seconde. Pensu chì a cunnessione è u significatu sò cumplettamente vuoti in questu desertu. Ancu cù l'artisti chì mi piace, ùn mi pare micca mai di cunnetta cumplettamente cù u so travagliu attraversu e social media. Aghju sempre cercatu u so travagliu da un altru caminu.

Questu porta à una cosa un po 'imbarazzante per mè à ammette, chì aghju avutu difficultà à favurizà e relazioni trà i cullezzione in linea perchè u mo "cuntenutu" hè simplicemente sottumessu à un algoritmu di diu sempre cambiante, è chì sò introvertitu è ùn sanu micca. cumu parlà cù a ghjente. Per un tempu, l'ultimi ùn importa micca; ma era prima chì e cose cambiassi. Aghju avutu a ghjente chì mi cuntattate per dumandassi perchè ùn anu micca vistu i mo posti per mesi, esprimendu cumu u mo arte li hà purtatu una vera gioia, è sò entusiasmati di ricurdà u mo nome per ricunnettà.

Creu opere d'arte circa una volta à u mese. Ma devu pruduce cuntenutu ogni ghjornu, ancu s'ellu vogliu "cresce" ma "mantene" a visibilità di u mo travagliu futuru. No. Vai a cazzo. Ùn riduraghju micca u mo arte à un travagliu cusì disgustu, benignu è, in ultimamente, mundanu.

Vecu questu velenu micca solu per mè stessu, ma ancu per u mo publicu passatu, presente è futuru. Tuttu à dì, è ùn possu dì megliu, chì ci vole à ricurdà u nome di « social media » per issi lochi chì si chjamavanu « rete suciale ».

Perchè dicu i mo prublemi cù queste piattaforme? Hè un fattu chì più chè prubabilmente mai esse trovu da e persone ghjusti per u mo travagliu cù questa mentalità, è in questu mudellu. Mi importa di significatu sopra à tuttu; simu troppu occupati à guardà ciò chì ci hè davanti, micca ciò chì hè sopra à noi.

A mo obiezione finale hè chì, se u soldi hè u tempu, allora tuttu l'arti, in generale, vale assai più di u tempu.

Per espansione u sopra, esistemu solu quì per un pocu tempu, è u tempu hè assai più abbundante di ciò chì una vita umana hè prubabile di creà in l'internu. Da a perspettiva esterna, l'atomi chì sò disposti - per un scopu umanu esclusivu - ùn anu micca significatu in l'universu. Ancu in l'istante chì hè u tempu umanu, l'arte ùn hè nunda più di un gestu puru ma futile in l'usu di u tempu.

Hè per quessa, almenu quandu mi prova à raziunalisà lu (permancu pocu), l'arte vale assai più chè soldi. Cumu puderia mai pensà à vende u mo travagliu? Sè qualcosa, a daraghju, sia à u focu, à u viotu, sia à qualchissia chì a capisce. Spergu chì hè l'ultimu.